در بخش خدمات سالمندان خدماتی نظیر تحویل ویلچر به زائر، جابجایی زائران سالمند با ویلچر توسط خادمان ویلچرران و جابجایی سالمندان با خودروهای زائربر انجام می‌شود.

در صورتی که زائران درخواست ویلچر به صورت امانی داشته باشند به مدت ۴ ساعت صندلی چرخدار به زائران به صورت امانت تحویل و ۵۰ عدد صندلی چرخدار اختصاصی که به صندلی‌های چرخدار پلاک طلایی معروف هستند از یک تا ۱۰ روز برای جا به جایی سالمندان و مسافران امانت داده می‌شود.

خودروهای برقی زائربر در راستای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران سالمند در خارج از حرم و مسیرهای عبوری از حرم مطهر مشغول به خدمت هستند.

خودروهای زائربر در سه مسیر میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه السلام، خیابان ارم از ورودی باب الکوثر تا باب القبله و از چهار راه قرآن و عترت تا ورودی درب ۱۷ حرم مطهر از ساعت  ۷ صبح تا ۱۱ شب به زائران و به ویژه سالمندان خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین تعمیرات صندلی‌های چرخدار مربوط به واحد خدمات سالمندان و همچنین تعمیرات صندلی‌های شخصی زائران و مراجعین در حرم مطهر انجام می‌شود.

برای ثبت هدایا و نذورات در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت علیهم السلام می‌توانید به سامانه Nazr.amfm.ir مراجعه نمایید.