کد دستوری (USSD)

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام
کد دستوری (USSD) هدایا و نذورات

امروزه تلفن همراه یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است و استفاده از کدهای USSD بر روی تلفن های همراه به یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین روش‌ها تبدیل شده و به اینترنت و شارژ موبایل نیاز ندارد.
با استفاده از کدهای USSD می‌توان مواردی از قبیل خرید شارژ، بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، مانده حساب، انتقال وجه و حتی شرکت در امور خیرخواهانه را به سرعت انجام داد.
از این رو آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در راستای تسهیل پرداخت هدایا و نذورات توسط زائران و مجاوران کد USSD را فعال نموده است و جهت پرداخت هدایا و نذورات خود کافی است کد « ستاره ۷۸۰ ستاره ۲۵۱ مربع» را در تلفن همراه خود شماره گیری نمایید.

امروزه تلفن همراه یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است. یکی از امکاناتی که بانکداری الکترونیک در اختیار ما قرار داده استفاده از کدهای دستوری یا همان کدهای ussd بر روی تلفن همراه است. محیط ساده کار با این کدها باعث می‌شوند که شما بدون هیچگونه سردرگمی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهید

با کدهای ussd می‌توان کارهایی مثل انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و حتی پرداخت کمک‌های خیرخواهانه را انجام داد و فاصله شما تا بانک بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه تنها گرفتن چند عدد است.

قابلیتی که در هیچ سرویسی به جز ussd یافت نمی شود این است که کدهای یو اس اس دی به اینترنت و شارژ موبایل نیاز ندارند و همچنین ussd روی تمامی دستگاه های تلفن همراه اجرا میشود و به سیستم عامل یا نصب نرم افزار خاصی نیاز ندارد.

بعضی از مزایا و کاربردها

عدم نیاز به اینترنت و ارسال پیامک (آفلاین بودن تمامی مراحل)
رایگان بودن این سرویس
عدم نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار و یا تغییر در تنظیمات تلفن همراه
در دسترس بودن
امکان شرکت در امور خیرخواهانه، خرید شارژ و… به صورت مستقیم
عدم نیاز به مراجعه به بانک
ثبت چند کارت بانکی در یک سیم‌کارت
سرعت انتقال و پاسخ‌دهی بسیار سریع به‌دلیل عدم نیاز به ذخیره‌سازی درخواست‌ها
عدم نیاز به ورود به منوهای خاصی از موبایل و ارسال آسان با شماره‌گیری و فشردن دکمه Call
ضریب بسیار بالای امنیتی به دلیل استفاده از فضای صوت
برای استفاده، شمارۀ کارت بانکی و رمز دوم مورد نیاز است و به سایر اطلاعات کارت از قبیل CVV2 و تاریخ انقضا نیازی نیست
بهره‌مند‌شدن از خدمات، حتی در صورت استفاده از ساده‌ترین تلفن‌های همراه
کاهش سفرهای درون شهری و افزایش خدمات الکترونیک
یکی از مزایای کد USSD انتقال وجه، انتقال پایا، پرداخت اقساط وام بانکی، دریافت گزارش اقساط وام بانکی و حتی گرفتن موجودی سپرده بدون نیاز به مراجعه به بانک مربوطه است. برای استفاده از این امکان شما باید USSD بانکی را که در آن حساب دارید انتخاب کرده و از خدماتی که بانک روی آن کد ارائه می‌دهد استفاده کنید.